ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΦΟΙΤΗΣΗΣ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Αξιολόγηση εκπαιδευτικού προγράμματος (από εκπαιδευόμενους)
Γενικά Θέματα
Δήλωση Προτίμησης Πρακτικής Άσκησης
Αξιολόγηση εκπαιδευτικού προγράμματος (από εκπαιδευτές)
Κατευθυντήριες γραμμές ηθικής και δεοντολογίας Υπαλλήλων της ΑΑΔΕ
Αξιολόγηση εκπαιδευτών Θεματικών Ενοτήτων - ΤΜΗΜΑ Α΄
Αξιολόγηση εκπαιδευτών Θεματικών Ενοτήτων - ΤΜΗΜΑ B΄
ΔΗΛΩΣΗ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΓΕΝΙΚΕΣ ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΙΚΑΙΟΥ
ΕΝΩΣΙΑΚΟΣ ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ – ΕΠΙΣΚΟΠHΣΗ
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
- 1
- 2(current)
- 3(current)
- 4(current)
- 5(current)
- 6(current)
- 7(current)
- 8(current)
- 9(current)
- 10(current)
- 11(current)
- 12(current)
- 13(current)
- 14(current)
- 15(current)
- 16(current)
- 17(current)
- 18(current)
- 19(current)
- 20(current)
- 21(current)
- 22(current)
- 23(current)
- 24(current)
- 25(current)
- 26(current)
- 27(current)
- 28(current)
- 29(current)
- 30(current)
- 31(current)
- 32(current)
- 33(current)
- 34(current)
- 35(current)
- 36(current)
- Next page